Meklējot labāko micelāro ūdeni

Vakarā kosmētika ir jānotīra! Daudzus gadus tam izvēlējos pieniņus un losjonus. Bet parādoties micelārajiem ūdeņiem, pat neatceros, kad būtu tos pēdējo reizi lietojusi.

Atrādīšu dažus, ko esmu izmēģinājusi ar nelielu aprakstu pie katra:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vichy Purete Thermale– man ļoti patika pumpītis, ērts lietošanai. Dažas tušas vajadzēja “pamērcēt” lai varētu noņemt. Neuzbāzīga smarža. Kopumā nekādu īpašo iespaidu neatstāja.

Vērtējums: 7/10

L’oreal Skin Perfection– šo iesaku visām draudzenēm, īpaši ar jutīgu ādu. Perfekta cenas kvalitātes kombinācija un, ja vēl Drogās ir atlaides… Notīra visu un ātri, pat dažus ūdensnoturīgos kosmētikas produktus. Salīdzinot ar citiem micelārajiem, šim ir visīsākais sastāvdaļu saraksts!

Vērtējums: 10/10

MOSSA– šī ir lielākā vilšanās. Pat pērkot ar atlaidi cena bija ap 7 EUR. Diemžēl, šis netīra pilnīgi neko. Te ātrāk var palik bez acīm, nekā notīrīt tušu. Biju gaidījusi aveņu smaržu- nav, kas gan drīzāk ir pluss. Dažkārt sejas mazgāšanai izmantoju putas vai želejas, kas nu tajā brīdī ir testa plauktiņā, tādēļ MOSSA micelārajam ūdenim tika atrasts cits pielietojums- lietoju to kā toniku. Ja šo produktu nosauktu par toniku, tad manās acīs tas būtu izcils! Kā micelārajam ūdenim:

Vērtējums: 2/10

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Seal– šo es veikalos medīju kādu mēnesi- savējie jāatbalsta. Seal tīra apmierinoši, ir bez izteiktas smaržas. Nedaudz kož acīs, īpaši lietojot pirmo reizi, un arī sejas ādai parādās kņudināšana un apsārtums. Var jau teikt, ka veicina asinsriti 🙂 , bet, domāju, ka šādai reakcijai nevajadzētu būt. Ar dažiem produktiem mana āda sākumā nedraudzējas, bet vēlāk pierod. Tā notika arī ar Seal. Tušu izšķīdina, bet to ir jāpapūlas notīrīt no ādas ap acīm.

Vērtējums: 6/10

L’oreal Skin Perfection (normal to mixed skin)  – iesaku visām draudzenēm ar taukainu un kombinētu ādu. Tīra līdzīgi, kā rozā brālītis, bet atšķirībā no zaļā, taukainai ādai paredzētā Biodermas ūdeņa, āda no rīta nav pārlieku sataukojusies.

Vērtējums: 10/10

Bioderma Sensibio– otrs mans mīlulis (pirmais ir L’oreal). Iegādājos lielo iepakojumu ar pumpīti, līdzņemšanai gan nedaudz par lielu, tādēļ, ja dodos ceļojumā, pārleju mazākās pudelītēs. Šim ir tikai viens mīnus- tas ir nedaudz rūgts. Nezinu kā, bet parasti, tas nonāk mutē, pat netīrot lūpas. Tīra labi, arī dažus ūdensnoturīgos produktus. Vislētāko cenu esmu atradusi te: Internetaptieka.lv

Vērtējums: 9/10

Mic_trioBioderma Sebium– šo iesaku īpaši taukainas ādas īpašniecēm. Labi jutās arī mana kombinētā āda, bet pamanīju, ka pēc šī produkta lietošanas, āda no rīta kļuva pat taukaināka. Iespējams vakarā notīrot ar to, ādai ir sava veida šoks, tādēļ tā centās ar uzviju atjaunot zudušo.

Vērtējums: 8/10

Avene– ja tas, kā tiek noņemta komētika mani apmierina, tad lipīgais slānis, kas paliek uz sejas ne īpaši. Dažas tušas noņem tikai tad, ja tuša tiek “pamērcēta” uzliekot un paturot vates tamponu.

Vērtējums: 7/10

Nivea– tā ir laba alternetīva, ja vēlies labu produktu par saprātīgu cenu. Ļoti maigs, tīra gandrīz tik pat labi, kā L’oreal. Ja L’oreal nav atlaide, bet šim ir, ņem šo.

Vērtējums: 8/10

Starp citu, es uzskatu, ja vēlies pilnīgu tīrību, tad pēc micelārā ūdens lietošanas seja ir jānoskalo (ar to gan es pati dažkārt grēkoju). Pēc noskalošanas vari vēlreiz pārbraukt sejai ar micelāro, jo tas pilda arī tonika funkcijas.

Noteikti pie šī saraksta es neapstāšos. Te mans wishlist, ko vēlos izmēģināt:

Iesaki, kuru produktu man vajadzētu izmēģināt!

1 Comment

Komentēt

