GOSH Copenhagen Contour’n Strobe Kit

Ieraugot šīs paletes tikai bildēs, zināju, ka man tādas vajag. Beidzot viss vienā paletē un kompakti. Ieraugot dzīvē, biju nedaudz vīlusies, jo paletes gaišākajā variantā (001 Light), vaigu sārtums, lai arī ļoti skaists, bet man ir par gaišu. Tumšākajā variantā (002 Medium) tonis ir ideāls, bet izgaismotājs ir zeltains, kas man der tikai vasarā. Tumšāko variantu atstāju lielajā kosmētikas somā- lietoju tumšajām meitenēm 🙂

GOSH Copenhagen Contour’n Strobe Kit 001 Light abi bronzeri ir viegli lietojami gan ikdienā, gan vakara grimam, jo “buildable” struktūra ļauj to uzklāt tik košu cik attiecīgajā brīdī ir nepieciešams. Viens no bronzeriem ir matēts, kas ir ideāls konturēšanai, bet otrs nedaudz mirdzošs. Mirdzošais īpaši labi izskatās vakara grimam, kā arī vasarā (klāju arī uz pleciem, dekolte).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Izgaismotājs ir atsevišķs stāsts. Sākumā likās, ka tas ir tik maigs, ka pat nav redzams. Kas izrādījās mānīgi, jo, paskatoties labākā apgaismojumā, dienas grimam bija “to much” 🙂 Tagad šis ir mans mīļākais hailaiteris, kurš tiek izmantots arī fotosesijās.

IMG_5570 copy

Bildē vaigu sārtums, kurš realitātē ir maigā persiku tonītī un tiek lietots pie “no makeup makeup”. Tad bronzeri- matētais un mirdzošais. Noslēgumā hailateris klāts sausā veidā, kā arī ar slapju otu.

Paletes nopērkamas Stockmann un Kristiana, cena ap 21.90 EUR

Tā kā man pašlaik ir hailaiteru periods, tad mēģinu visu pēc kārtas. Ko jūs man ieteiktu pamēģināt?

 

Komentēt

